maandag 4 mei 2015

Lili of the Valley "Present Kitty"


Goedemorgen lieve bloggers,
toen ik op de Artspecially aan het demonstreren was een aantal weken terug heb ik dit afdrukje van LOTV ingekleurd met Sennelier
De stempel van LOTV heet "Present Kitty" en echt voor liefhebbers van poezen :D
Af en toe tob ik een beetje met de inspiratie, maar daar zullen we allemaal wel eens last van hebben denk ik, vandaar deze kaart die wat ongewoon is voor mij, lol 

Good morning dear bloggers,
when I was demonstrating on the Artspecially a few weeks ago, I was coloring this image of LOTV called "Present Kitty" with Sennelier
I think it's a stamp for people who loves cats very much
Sometimes my inspiration is gone,  I'm not the only one I think, so that's why this card is unusual for me, lol 


Kleuren Sennelier:
achtergrond (background) - 344
cadeau (present) - 635 + 755
poesje (little cat) - 755 + 252, 635
bloemen (flowers) - 635
blaadjes (leaves) & gras (grass) - 813 + 819
vlinder (butterfly) - 635

Materialen (supplies):
papier (papers) - Lili of the Valley "Pastel Dreams"
randje (border) - Magnolia
vlinder (butterfly) - Joycrafts
label - Magnolia club 3
cirkel (circle) - Noordesign
lint (ribbon), kant (lace), charm & bloemen (flowers) - The Ribbon Girl


Een hele fijne week 
Have a lovely week



10 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een scheetje ! heel erg lief, mooi en lekker zomers !
grtjs,martina
x

Joke de Wit zei

Prachtig Gretha.Groetjes Joke

Ribbon Girl zei

a lovely card Gretha! Mary x

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schatje.
Groetjes Miranda

rian zei

ook al ben ik een echt hondenmens
deze kaart vindt ik wel leuk hoor met dat poesje erop.
groetjes rian

Pop's Cards zei

Super Stunning creation as always huggles Pops x

Renate zei

Ja, heel herkenbaar, dat de inspiratie af en toe ver te zoeken is.
Toch heb je er weer een super leuk kaartje van weten te maken.

-xies- Renate.

Marjolein zei

Wat een leuke en vrolijke kaart! En natuurlijk weer prachtig ingekleurd, echt zo mooi!
Groetjes,

Marjolein

Lorraine zei

This is so pretty Gretha, a gorgeous card.
Lorraine x

Lynsey zei

Always so beautiful Gretha! Lyns xx