zondag 1 maart 2015

Lili of the Valley "Happy Bears"


Hallo allemaal, ik hoop dat jullie tot zo ver een fijn weekend hebben
Vanavond laat ik jullie een kleinere kaart zien met een stempel van LOTV "Happy Bears" die ik weer met Sennelier heb ingekleurd
Het papier komt uit het blokje Up, Up and Away van LOTV
De tekst staat op hetzelfde sheet als de beren

Hello everyone, I hope you're enjoying your weekend till so far
Tonight I show you a smaller card of LOTV "Happy Bears" which I coloured with Sennelier
The papers are coming from the paper pad "Up, Up and Away" of LOTV 
The sentiment is on the same sheet as the bears


De beren heb ik eerst met kleur 705 en daarna met kleur 435 en 205 gestippeld om een vacht te creëren 
De grond heb ik met dezelfde kleuren bewerkt
Voor de achtergrond heb ik de kleuren 252 en 112 gemengd en daarna de kleur 344 er overheen geschilderd
Voor de kado's en ballon heb de volgende kleuren gebruikt
755
813
344
659

The bears are coloured with dots, first I used the colour 705 and then the colours 435 and 205 to create a fur
The ground are coloured in the same colours
The background is first with 252, 112 (mix them together) and then with 344
For the presents and balloon I used the next colours
755
813
344
659


Een fijne week allemaal
Have a lovely week





7 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een schattig kaartje met weer die leuke stippeltechniek. Groetjes Marja

Jenine zei

Echt geweldig weer Gretha!!

Liefs Jenine xX

Sharon zei

Love how you have coloured your bears Gretha and they are so cute. Love the colours and design.
Have a lovely week.
Hugs Sharon. x

martjesknutselhoek zei

Wat is het weer een lief stempeltje.
En een mooie kaart.
Groetjes martha en margret

rian zei

dit ziet er weer zooooo lief uit
hele leuke kleuren weer.
groetjes rian

Whisper zei

Oooo so adorable, luv Sam x

sjanie zei

Wat een lieverd is dit, Gretha.

Liefs, Sjanie