vrijdag 13 februari 2015

Tutorial 2 laatste deel

Hallo allemaal,
ik heb het laatste deel van de tutorial inkleuren in No Lines technique afgerond
Ik had gehoord van sommige dat het wel erg stil was op de video, vandaag dat jullie nu een muziekje erbij horen
Ik hoop dat jullie het leuk vonden
Morgen zal ik de kaart posten met dit afdrukje en zal ik jullie alles vertellen welke materialen en kleuren ik heb gebruikt


Hello everyone, 
I've finished my tutorial coloring in No Lines Technique
I heard that is was very quiet on the video, so you hear some music
I hope you liked it
Tomorrow I'll show you the card with this image and tell you all about the materials and colours I used

Tot morgen
See you tomorrow






2 opmerkingen:

Holly Saveur zei

prachtig is het geworden...en een muziek erbij is ook aardig,maar wel erg smaak gebonden denk ik...
Ik luister meestal Klassiek(Mozart/of Barok) of gewoon de radio,met muziek uit de jaren 60/70/80 bv radio Veronica...
Bedankt weer voor de geweldige tutorial.
groetjes Holly.

rian zei

heel leuk Gretha ,ook fijn met het muziekjeerbij, en hij is zo mooi geworden ben benieuwd hoe hij is als hij af is als kaart, want het papier eronder van lotv is helemaal super.
groetjes rian