vrijdag 3 oktober 2014

Crafters Company "Christmas Carols"


Goedemorgen lieve vrienden,
vorige week mocht ik 2 dagen demonstreren met de Sennelier l'Aquarelle in de winkel van Doeading tijdens de open dagen en had ik deze kaart bij me die ik hiervoor heb gemaakt
De kaart is gemaakt met een stempel van Crafters Company "Christmas Carols" 

Good morning dear friends,
last week I was a lucky woman to give a demo coloring with Sennelier l'Aquarelle in the shop of Doeading during the open days and made this example
This card is made with a stamp of Crafters Company "Christmas Carols"


Ik heb hiervoor de tradionale rood/groen kleuren gebruikt
Ook de binnenkant is aangekleed met papier
I've used the traditional colours red/green for this card
I've also decorated the inside of the card


Materials for this card are: (materialen voor deze kaart zijn)
papier (paper) - Kaisercraft "December 25th"
geschulpte rand (scalloped border) - nestabilitie "Curved Borders One"
sterrenrand (border with stars) - Memorybox
hulstblaadjes (holy leaves) - Marianne Design
tekst (sentiment) - LOTV "Christmas Handwritten Phrases"
bloemen (flowers), parels (pearls) & gaas (cheesecloth)


Sennelier:
muis (mouse) - 211, 205
muziekblad (music magazine) - 755
grond (ground) - 755
jas (coat) & muts (hat) - 619, 755
achtergrond (background) - distress inkt Old Paper & Iced Spruce

Ik wens jullie een heel fijn weekend
Have a lovely weekend all



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

rian zei

supppper kaartje Gretha , en heel toevallig heb ik deze stempel vorige week ook in mijn brievenbus
gehad, vond hem erg leuk.
nu ik hem ingekleurd zie is hij nog leuker.
groetjes rian

Sandy zei

Beautiful Christmas card! I love the stars and the pretty paper inside. And I do love cute little mice!!
Sandy xx

Marieke zei

Hoi Gretha,

Je maakt echt schitterende kaarten, echt een inspiratiebron voor mij en ik denk voor vele anderen. Misschien een rare vraag maar wat voor wondgaas gebruik je? Ik kan alleen maar wondgaas vinden dat dicht en compact is.

Alvast bedankt.

Liefs,
Marieke

Gretha zei

Hoi Marieke, dank je wel!,
Ik koop dit gaas 6 tientjes bij de Da drogist, zit in een groen doosje en er zitten 10 zakjes in.
Hopende je geholpen te hebben
Lieve groetjes Gretha

Muuske zei

Schitterende kaart.Prachtige kleuren.Vind de sterren rand voorop prachtig had het opgezocht maar kan ze nergens vinden.Waar heb je die mal gekocht???Als het allemaal goed is ga ik vrijdag ook met een Gretha kaart naar huis ik kom naar de workshop heb er reuze zin in.groetjes Margo.

Rebecca Bradshaw zei

This is beautiful! Such an adorable image and gorgeous colouring.
Rebecca.