vrijdag 10 oktober 2014

Blog Hop Sennelier l'Aquarelle team

Goedemorgen allemaal,

dat l'Aquarelle een product is waarmee je eindeloos kleuren kunt mengen wisten jullie waarschijnlijk al. 
Toch hebben we weer wat nieuws bedacht om jullie te inspireren.
Vanaf nu nemen we elke maand op de 10e een stempel waarmee ons hele Design Team een kaart gaat maken. 
Op deze manier willen we jullie laten zien hoe ieder afzonderlijk deze stempel inkleurt.

Deze maand met een stempel van Kraftin Kimmie, welke verkrijgbaar zijn bij Kraftin Kimmie



Dit is mijn kaart geworden


De kleuren die ik voor deze stempel heb gebruikt zijn als volgt:
huid - 252, 635 + 205
haar - 205 + 440
jurk & vlinder - 517, 211 + 205
bij - 517, 211 + 703
achtergrond - 703, 501
grond - 205


Materialen voor deze kaart zijn:
papier - EP 'This and That"
randjes - Martha Stewart pons "Scroll Lace"
ovaal - Marianne Design
label - Magnolia
tekst - hoort bij de stempel 


De blog hop loopt van 10 oktober t/m 13 oktober
En dit is de hop volgorde:



Sennelier



Hop je langs alle blogs en neem je de moeite om overal een reactie achter te laten, dan maak je kans op 3 losse napjes l'Aquarelle


Mochten jullie nog vragen hebben over het kleurgebruik, dan horen we dit graag!






8 opmerkingen:

Karin zei

Prachtig Gretha, heel mooi ingekleurd!
gr. Karin

corryskaart zei

hoi gretha
ziet ergeweldig mooi uit en erg leuk zo bloghop want ik als beginner kan dan veel leren door het kijken van al die mooie creatie's dus snel naar de volgende
groetjes corry

corryskaart zei

had geloof ik al op gereageerd met deze bloghop maar iets fouts gedaan? dan doe ik graag nog eens zeggen dat ik je kaart er geweldig vind uitzien en haar jurkje zo lief en mooi gekleurd!!
groetjes corry

Deborah zei

Wauw!!!! Prachtig ingekleurd! Blij om eens iets van Kraftin Kimmie Stamps bij jou te zien ;-) Peony straalt bij jou!

roelie zei

wauw gretha wat een mooi kaartje

en kleurgebruik van het meisje prachtig meid

gr roelie

Vigdis zei

Wow, wat een supergave kaart is dit geworden. De gebruikte kleuren geven een hele warme uitstraling.

Groetjes,
Vigdis

Kim zei

Hier wordt ik blij van Gretha!
Ik ben al bijna om wat betreft de Sennelier :)

Groetjes van Kim

Adriana zei

Wauw, wat mooi! Wat kun jij toch toveren met de penseel! Prachtige kleuren en heel mooi met dat frisse groen erbij.