maandag 17 maart 2014

Sneak Peek Lili of the Valley


Goedemorgen allemaal,
Ik hoop dat jullie een fijn en een zonnig weekend hebben gehad
ik laat jullie een sneak peek zien met een van de nieuwe stempels van Annabel die 24 maart bij LOTV gaan uitkomen
Ik mag het misschien niet zeggen maar ook deze stempels hebben weer een hoog heb gehalte, echt waar :D
Ik heb een rechte kaart gemaakt met de nestabilitie "Detailed Scallops", die ik bewerkt heb met scrappapier van Wild Studio "Peach Blossom"
Op de label die ik zelf met behulp van een mal van Go Kreate groter heb gemaakt is de stempel "Annabel - tug of war" gekleurd met de distress en H2O
Ik heb zelf de stippen op de regenjas gekleurd


Good morning everyone,
I hope you had a lovely weekend with a lot of sunshine
I show you a Sneak Peek with one of the new stamps of Annabel, which will be launched at 24th March at LOTV
Ohhh these stamps are so cute again, believe me
I've made a rectangular card with the nestabilitie "Detailed Scallops", which I've decorated with scrap    
paper of Studio Light "Peach Blossom"
The label with the image "Annabel - tug of war" have I made bigger with a die of Go Kreate
I've added some dots on the rain coat by myself


Distress & H2O
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar (hair) - antique linen, vintage photo, walnut stain
jas (coat) - tattered rose, tea dye, H2O indian copper
laarzen (boots) - tea dye, H2O indian copper
broek (pants) - antique linen, vintage photo
hondje (little dog) - black soot, vintage photo, walnut stain
halsband (collar) - H2O indian copper
regenplassen (rain puddles) - weathered wood, black soot
achtergrond (background) - tumbled glass
grond (ground) - peeled paint, forest moss


Een stuk kant en touw van de The Ribbon Girl gebruikt
Verder nog wat bloemen en parels voor de afwerking toegevoegd
De teksten zijn beide van LOTV - Sentiment Tags, Handwritten Phrases

A piece of lace and twine of The Ribbon Girl
Some flowers and pears added to the card
The both sentiments are from LOTV - Sentiment Tags, Handwritten Phrases


Een fijne dag vandaag verder en graag tot de volgende kaart
Have a lovely day and see you till the next card



7 opmerkingen:

Kylie zei

oh Greatha! This is so cute, I had to come and have a closer look. I love the stamp but I really love your card! So sweet.
Hugs Kylie x

rian zei

gewelllldig Gretha en hoezo een hoog HEB gehalte, baal dat ik nog een week moet wachten, zag bij lii dat het er 7 zijn, ik sta nu al te springen, want ik heb toch zo'n grote lotv tic. dus ook deze MOETEN aan mijn verzameling worden toegevoegd erg he.
groetjes Rian

Unknown zei

Wat een gave kaart is het geworden, dit geeft weer stimulans om de randponsen weer eens te gebruiken!
Stempel is zeker lief, mooi gemaakt hoor.
Groetjes en een fijne dag! Ageeth

Adriana zei

Wauw, dit heb je zooo mooi gedaan. Heel inspirerend het is zo'n prachtige layout. De superleuke stempel is hier ook wel perfect voor en je bloemenboeket is prachtig. Deze wil ik wel graag eens 'liften'!
Groetjes Adriana

Dena zei

Super precious Gretha! Love the polka dots on her jacket! Neat idea with the pocket for the tag too. You always have the BEST ideas!!!
I love these Tomboys so much!!!!
Hugs, Dena

Carol S. zei

Brilliant card and love the image. Wonderful colouring. Hugs, Carol S.xx

Unknown zei

Now, how cute is this? Love the color combo a lot and her raincoat with dots!
Perfect card... :)