donderdag 13 maart 2014

Crafty Ribbons "Tiddly Inks"


Goedemorgen,
vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van Crafty Ribbons
Het thema deze week is "Ribbons/ Ribbons n Bows"


De stempel die ik gebruikt heb is nieuw voor mij van Tiddly Inks "Wryn Happy Mail" en heb ik in een donkere huidskleur uitgeprint
Het papier komt uit een paper pad van Bo Bunny "Primrose collection"
Ik heb voor mijn kaart een stuk nieuw lint gebruikt nl. "Vintage Butterflies Ribbon"


Good morning,
today starts a new challenge at the blog of Crafty Ribbons
The theme this week is "Ribbon/ Ribbons n Bows"
The stamp I used is new for me and is from Tiddly Inks "Wry Happy Mail" which I printed in a dark skin colour 
The papers are coming from a paper pad of Bo Bunny "Primrose collection"
I've used for my card a new ribbon called "Vintage Butterflies Ribbon"


De vorm aan de onderkant van de kaart heb ik uitgestanst met een mal van Tim Holz "Brackets"
De randjes zijn gemaakt met een doohickey van Magnolia
De harten zijn geponst met een pons van Martha Stewart
De binnenkant heb ik in dezelfde stijl aangekleed als de voorkant

The shape at the bottom of the card is cut with a die of Tim Holz "Brackets"
The borders are made with a doohickey of Magnolia 
The hearts are made with a punch of Martha Stewart
The inside of the card is made in the same style as the front


Distress & H2O
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar (hair) - antique linen, vintage photo, walnut stain
jurk (dress) & schoenen (shoes) - tattered rose, H2O apple blossom, antique linen, vintage photo
achtergrond (background) - antique linen
grond (ground) - vintage photo


Geniet van de zonnige dag
Enjoy your sunny day



12 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een mooi kaartje Gretha, de kleurencombi vind ik erg mooi.
Xxx Angelique
Ps ben je ook aan het genieten vanmhet mooie weer!

Adriana zei

Supermooi Gretha! Geweldig zoals je dat met de onder-en binnenkant van de kaart hebt gecombineert en de harten en bloemen zo mooi 'geboetseerd'(als je snapt wat ik bedoel) Het past zo mooi bij je schitterend gekleurde afbeelding.
Groetjes Adriana

janny zei

Prachtige kaart en wonderschoon gekleurd!!
Groetjes Janny.

martina's kaartjes zei

wat een leuk, geslaagd kaartje !
prachtig ingekleurd, heel mooi gedaan !
fijne dag nog,
grtjs,martina
x

Renate zei

Je hebt er weer een cuty van gemaakt. Zo scheetig.

-xies- Renate.

rian zei

wauw Gretha , ook deze kaart is weer super.
maar ook al je kaarten die ik vandaag op de beurs zag zijn geweldig, was weer leuk je even gesproken te hebben.
groetjes Rian

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtig kaartje weer zeg!

Groetjes, Natasja

Jackie Scott zei

This is so sweet! You always choose the perfect embellishments!

JOKE zei

Wat is het toch altijd weer genieten bij jou....
Liefs Joke

Alina zei

mooi, Gretha, prachtige kleuren!

By XaLu zei

Wow, wat een plaatje!
Dit is echt mijn favoriete kleurencombinatie. Heel erg mooi!

Fijne zondag,
groetjes,
Nicole

Unknown zei

So sweet, Gretha! I love the image coloring and those fab flowers. :)
Have an amazing day...