donderdag 12 september 2013

Crafty Ribbons Challenge "Snow Queen"


Goedemorgen allemaal,
vandaag laat ik jullie een kaart zien voor de Crafty Ribbons Challenge met een stempel van LOTV 'Snow Queen' 
Het thema deze keer is "puur wit", alleen het afdrukje mag gekleurd zijn, verder moet alles wit zijn
Er zit wel een uitdaging in voor mezelf in deze kaart en misschien vinden jullie het wel leuk om te raden wat deze uitdaging voor me was, hihihi ben benieuwd 
Ik hoef jullie niet te vertellen wat voor scrappapier ik gebruikt hebt, ik heb alles in gebroken wit linnen papier gestanst met de volgende mallen:


Good morning everyone,
today I show you a card which I made for the Crafty Ribbons Challenge with a stamp of LOTV 
The theme this time is "pure whiteness", the only colourful thing can be the image, everything else has to be white
There is also a challenge in this card for myself and maybe you like to guess what it is, I'm curious
I don't have to tell you which scrap paper I used for this card, I only used cardstock paper in the linen look
These dies have I used for this card:

Go Kreate die nr. 160030 frilly 10
embossing folder swiss dot
Dienamics ronding achter afdrukje (rounding behind the image)
Martha Stewart randpons (border punch) "icicles"
Magnolia -bloem (flower), kersttakken (twines), label
Noordesign - kristalrand & kristal (Crystal border & Crystal)
lint (ribbon) - seam binding


Weten jullie het al wat ik anders heb gedaan met deze kaart?
  Ik zal iets verklappen, het heeft met inkleuren te maken :D
Ik zal het bij de volgende post bekend maken
Do you already know what else I have done with this card?
I'll tell you something, it has to do with coloring
I'll tell you in my next post



13 opmerkingen:

Sammy zei

Oh this is so beautiful! So very, very beautiful! x

rian zei

wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt, en het lijkt of je markers hebt gebuikt , het lijken andere kleuren , ben benieuwd of ik gelijk heb.

groetjes rian

Kelly Lloyd zei

A wonderful card Gretha x

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart zo helemaal in het wit. Ik zou niet weten wat het is Gretha. Ben benieuwd.

Groetjes, AStrid.

Unknown zei

Schitterend Gretha!
Zou voor mij al een uitdaging zijn om alleen maar wit te gebruiken, laat staan dat ik ook nog een andere uitdaging zou toevoegen.
Desondanks is de uitdaging bij jou geslaagd.
Groetjes Sandra.

Renate zei

Kei mooi kaartje!
Volgens mij heb je deze keer geen ditress gebruikt om het afdrukje in te kleuren.

-xies- Renate.

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart Gretha'
groetjes Janie

Welkom bij Happy Stamper zei

oooh prachtig kaartje zeg, heel erg mooi

lieve groetjes angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig,ik weet niet wat er anders is,het haar lijkt op een andere manier gekleurd en de kleuren zien er anders uit,lieve groetjes Miranda

Christina C. zei

This is magic....adore the beautiful image! Love the all-white card....simply breathtaking!

Anita van Merode zei

Prachtig!!! Het is allemaal prachtig hier op je blog, ik heb super genoten van al dat moois, ga je zeker volgen.
Groetjes Anita

Anoniem zei

Oh wow zeg! Prachtig deze kaart!
Liefs, San

Unknown zei

This is just breathtaking - the image in the circle center, lovely poinsettias, snowflakes and that blue dress... Perfect, Gretha!
Have a great day! :)