vrijdag 12 juli 2013

Wild Rose "Bella with Friend"


 Goedemorgen lieve bloggers,
zitten deze knuffelige olifantjes niet gezellig samen in het gras van het zonnetje te genieten?
Deze stempel van Wild Rose "Bella with Friend" heb ik ingekleurd met de distress inkt
Voor de vorm van de kaart heb ik een ronde Go Kreate mal gebruikt, ik vind het leuk om een andere vorm kaart te gebruiken
Ik heb het afdrukje met een ronde nestabilitie uitgestanst met daarachter een papieren kleedje geplakt
Achter het kleedje heb ik met groen scrappapier van de nieuwe Maja Design serie uit een ronde gegolfde nestabilitie deze vorm gemaakt
Het achtergrond papier met bloemetjes is van dezelfde nieuwe serie van Maja 'Sofiero' waarvan ik de rand met de distresser van Tim Holz ruw heb gemaakt.
De lantaarn, hek en swirl achter de bloemen zijn mallen van Magnolia
De wolken komen uit een mal van Dienamics
De tekst "je weet wel waarom" die achter de strik verborgen zit is van Joycrafts
Nog wat bloemen en pareltjes voor de afwerking


Distresskleuren:
olifantjes - pumice stone, black soot, tattered rose
gras - bundle sage mowed lawn
vlinders - aged mahogany
bloem - mowed lawn, chipped sapphire, wild honey, aged mahogany
achtergrond - chipped sapphire


Een gezellig weekend


15 opmerkingen:

rian zei

hij is super lief deze kaart, en idd weer eens wat anders met een ronde vorm.
groetjes rian

Deborah zei

Gorgeous - cute image and great layout.

Deborah A

Ankie vd Polder zei

Wat lief! Ja leuk hè die Wildrose stempels? Ik heb er ook een paar met die olifantjes. Zo schattig. Groetjes, Ankie

janieworkum zei

Wat een beeldige kaart Gretha
groetjes Janie

Joke de Wit zei

Ohh Gretha wat is ie weer mooi.Groetjes Joke

Guida Machado zei

Very beautiful.

Crealin zei

Waaw Gretha, zo'n mooie kaart, ik hou ook van andere kaartvormen :-) Wat heb je die olifantjes mooi ingekleurd, superknap!!!

Fijn weekend,

Lins

Angelique zei

Ooh wat een super schattige kaart.
Heel erg leuk en mooi gemaakt.

Veel liefs Angelique

Dina zei

wauw wat een gave kaart super mooi

Veerle zei

wat een schatje!!!! Super lief!!!

Corrie zei

Wat een super leuk kaartje
wat zijn ze toch lief die Bella stempels

Groetjes Corrie

Marianne zei

wat een ontzettend leuke kaart!!
groetjes Marianne.

Renate zei

Lief kaartje. En de ronde vorm is inderdaad weer eens wat anders.

Groetjes Renate.

Jokecreatief zei

Mooi kaartje, leuke stempel em een prachtig geheel.
groetjes Joke.

Gonny zei

Gretha
wat een super mooie kaartjes heb je weer neer gezet.
gr Gonny