vrijdag 22 februari 2013

Little Darlings 'Soooo Big'




Hallo allemaal,
Mijn tweede kaart als guestdesigner voor Little Darlings met de stempel "Soooo Big!"
Ik heb weer een blauw/bruine kaart gemaakt, ik vind dit zo'n geweldige combinatie.
Het papier komt uit een padje van Authentique "Hope"

Hello Everyone,
My second card as guest designer for Little Darlings with the stamp "Soooo Big!"
I've made a blue/brown card again, because I love this combination.
The papers are from a paperpad of Authentique "Hope"


De madeliefjes combineren heel goed met het gekleurde madeliefje in de stempel, hihihi
De blaadjes zijn gestanst uit een mal van Cheery Lynn, wat ik erg vaak gebruikt, het is zo'n prachtig fijn gedetailleerd blaadje.
De hoek is mal van Noordesign 
De label is een doohikey van Magnolia

The Daisies matches very good with the daisy of the image, hihihi
The leaves are made by a die of Cheery Lynn, which I use often, because it's a very detailled leaf.
The corner is from Noordesign
The label is a doohikey of Magnolia


Distress:
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, worn lipstick
tuinbroek (bib & brace) - stormy sky
shirt - antique linen, stormy sky
haar (hair) - antique linon, vintage photo
bloempot (flower pot) - vintage photo, rusty hinge, walnut stain
bloem (flower) - wild honen, vintage photom stormy sky, peeled paint, forest moss
grond (ground) - walnut stain, peeled paint, forest moss
achtergrond (background) - woken (clouds) - stormy sky


Leuk dat je even langs kwam en tot de volgende kaart
Thanks for stopping by and see till the next card


14 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een schatje Gretha, ik heb vandaag het papier binnen gekregen wat is dat mooi zeg van Authentique!!!
xx Angelique

sjanie zei

Een heel mooi kaartje, Gretha.
De blaadjes zijn zeker héél mooi.

Groetjes,
Sjanie

janieworkum zei

Wat een beeldige kaart Gretha, de kleur tinten zijn ook zo mooi
groetjes Janie

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
Groetjes Margreet

carol zei

Hello Gretha lovely pretty card, x carol

jolanda zei

prachtig kaartje

Joke de Wit zei

Prachtig Gretha,zo mooi gemaakt schitterend.Groetjes Joke

Unknown zei

Wat een snoeppie van een kaart Gretha, en deze kleuren zijn zeker heel mooi.

Lieve groetjes Suze

Patricia Wanten zei

Wat een lieverdje is dit? ik zou bijna medelijden krijgen en helpen dragen. De kleuren zijn geweldig en de bloemen passen goed samen. Heb die Cheery Lynn mal daarstraks nog met veel moeite gevonden en besteld. Nu nog hopen dat ik er even mooie resultaten mee neerzet als jij.
Fijn weekend

Groetjes
Patricia

rian zei

wat een mooie kaart weer vindt de stempel ook ergggggg lief.
groetjes rian

Creanelly zei

Hallo GRETHA
Wat een plaatje van een kaartje heb je gemaakt.
SUPER mooie kleurtjes blauw-bruin.
Ook een lief stempeltje.

Fijn weekend toegewenst
Lieve groetjes Nelly

Marlies zei

Een hele mooie kaart Gretha! Blauw en kraft vind ik ook een geweldige combi en wat een lief en schattige afbeelding! groetjes, Marlies

Neltine zei

Owwwwwwwwwww mama mia die Gretha.
Het is toch altijd feest als ik hier weer op bezoek kom. Zooo leuk je kaartje. En je hebt me toch echt weer aangestoken met het stempelvirus hoor. Ik ben weer aan de kleur. Heeft een jaar geduurd maar het is weer zover:) meteen maar even een berg stempels gekocht...want ik liep een beetje achter hihihi.

Kost wel weer een berg dus heb ook maar weer even een verlanglijstje gemaakt. Nog een grotere berg staat daar op lol.

Nou ik kan weer niet wachten tot je volgende kaartje. Dus ene beetje doorkleuren graag mevrouwtje hihihi.

Gigagrotegroetjes,
Neltine

Ps. Kom je ook ooit nog eens in de buurt van Harderwijk een Demo geven? Wil je dan even brullen:) Dan doe ik mee hoor;)

jokes-hobbyhof zei

Heel mooi kaartje is dit en wat een schattig plaatje.

groetjes Joke