woensdag 30 januari 2013

Nieuwe stempels en paperpads uit bij LOTV





Goedemiddag allemaal,
De 9 nieuwste stempels en 5 schitterende paperpads zijn uit bij Lili of the Valley, neem snel even een kijkje op de website.





Aankomend weekend is er de Crea beurs in Gorinchem en zal ik vrijdag en zaterdag een aanschuifworkshop / demonstratie met inkleuren van een afdrukje geven bij Creatiefhandje.
Heb je zin om te komen kijken of mee te doen, dan zie ik je graag.
Ik zit bij stand nr.542.
Misschien tot vrijdag of zaterdag!


4 opmerkingen:

rian zei

hoi gretha,
leuk he die nieuwe stempels heb ze gelijk besteld.
groetjes rian

janieworkum zei

Dat ziet er allemaal wel erg leuk uit,.
groetjes Janie

Annamaria zei

Ze zijn schattig.

Wil meteen even zeggen dat ik dolblij ben dat de workshop toch doorgaat morgen. Dus mij zie je in het zuiden.

Groetjes Mia

Helga zei

Ik had op de overzicht lijst je naam gezien dat je een aanschuifworkshop.
Maar ik begrijp dat je er morgen (zondag) niet bent!
BALEN! Ik had je graag weer eens willen zien en bij je aan willen schuiven.
Heb je 2 leuke dagen gehad?
Vr. Gr. Helga