zaterdag 22 december 2012

Christmas Puppy


Hallo allemaal,
Ik ben een beetje laat met het posten van een kaart. Ik heb weer sinds lange tijd vandaag een dagtocht van 25 km gelopen. De eerste 15 km verliepen droog, maar toen begon het toch echt te regenen. Maar ik had er al op gerekend dus goede kleding bij me, maar het is toch gezelliger bij droog weer. Het heeft wel 1 voordeel, nl dat het leuk thuiskomen is, het kacheltje brandt en er staat een heerlijke kop muntthee klaar.

Dit is de een na laatste kerstkaart dit jaar, maandag post ik echt mijn allerlaatste. Het is dat ze al klaar zijn, want om ze te maken zou ik echt geen zin meer in hebben voorlopig, maar ik zal vast de enige niet zijn hihihi.
Ik heb voor deze kaart een stempel van Wild Rose `Christmas Puppy` gebruikt. De kaart heb ik een paar keer voor een workshop gebruikt, dus een aantal dames zullen de kaart wel herkennen.
Het papier komt uit de serie van Maja Design van dit najaar.


De stempel is ingekleurd met de distress inkt, behalve het rood, hiervoor heb ik de twinkling H2O gebruikt.
De klok is uitgestanst met behulp van een mal van Marianne Design, evenals de sneeuwrand en bloemen.
De rand met sterren onderaan komt uit een pons van Martha Stewart `Classic Stars`.
Voor de sneeuw heb ik liquid applicé gebruikt, dit komt omhoog als je het met de heating tool verwarmt.
De bontrand en het uiteinde van de muts zijn met glitter bewerkt.

De distress en H2O kleuren zijn:
deur & deurpost - weathered wood, stormy sky
muur & schaduw stoep - weathered wood
binnen - tea dye, wild honey
lichtval buiten - weathered wood, wild honey, tea dye
hond - vintage photo, walnut stain
boom - peeled paint, pine needles
kerstmuts - aged mahogany, H2O jasper red
kado - tea dye, vintage photo, aged mahogany, H2O jasper red.


Een heel fijn weekend en tot maandag


17 opmerkingen:

janieworkum zei

Weer een hele mooi kaart Gretha
Prachtige kleuren combinatie
groetjes Janie

Christina C. zei

This is sooooo precious....such gorgeous design work and coloring! I have a set of Twinkling H2Os, but don't really know how to use them efficiently. Beautiful job, Gretha!

Sylvia van der Kolk zei

prachtige kaart.

Groetjes sylvia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is echt een schatje.
Groetjes Miranda

Dina zei

wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt
fijne feestdagen

Joke de Wit zei

ohh wat prachtig Gretha.Groetjes Joke

jolanda zei

al weer zo'n lief en mooi kaartje

Erica ♥ zei

Wat komt ie leuk om het hoekje kijken
en hij is ook mooi gekleurd, super
kaartje hoor !

Hele fijne en gezellige maar ook creatieve
dagen, grtjsss van Erica ☼

heidy zei

Wat een lieverd Gretha!!
Groetjes Heidy

Liesbeth zei

Hij is weer mooi Gretha en je vorige ook al zo super, hier heeft het de hele dag zowat gegoten, dus heb je nog een beetje geluk gehad, zo'n afstand is toch echt wel leuker als het droog is, maar dat kacheltje klinkt goed.'
Fijne dagen.
gr. Liesbeth

Hanny zei

Schitterende kaart weer!
fijne dagen, liefs Hanny

rian zei

wat een lief kaartje is dit komt door de geweldige stempel denk ik , en dan hoe het weer gekleurd is echt mooi.

groetjes rian

Anoniem zei

Wat een schitterend kaartje!
Wat een snoes van een afdrukje zeg!

Fijne feestdagen,

groetjes,
Nicole

Kim zei

Die kaart komt me inderdaad bekend voor. Het was weer een gezellige workshop. Op naar de volgende!

Hele fijne kerstdagen Gretha en een mooi 2013.

Groetjes van Kim

Crea Astrid zei

Wat een lieve/schattige kerstkaart heb je gemaakt Gretha. Zo mooi van kleur weer.

Fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2013 toegewenst.

Groetjes Astrid.

Danoesja zei

Hoi Gretha

Wat een liefje is dit kaartje. Ik geniet altijd van je prachtige kaartjes met je mooie inkleurwerk.
Hele fijne feestdagen en een geweldig 2013.

Lieve groetjes
Danoesja

Carola zei

Hallo Gretha,

Wat een leuke kaart, waar ken ik die toch van hahahhahhah !!!

Veel liefs
Carola