vrijdag 26 augustus 2011

Be my angel


Hallo allemaal,
Dit is een kaart die ik voor de Knotsgekke kaartendagen gemaakt had en als voorbeeld diende bij het Hobbyschuurtje uit België. Ik laat jullie zo tussendoor nog meer kaarten zien, ben alweer druk bezig met nieuwe voorbeelden die voor de beurs in Mechelen zijn.
Deze beurs is in september.
Deze kaart heb ik met een stempel van Bildmalarna uit de serie `Little Wingerd Friends` Be my angel.
Het papier komt van een paperpad Cart-us `Romantic flowers`.


Ik heb de harten en swirl gemaakt met creatables van MD.
De tekst is van My friend Ronnie.
De vlinders zijn uit de MSpons Monarch butterfly.


De bloemen zijn van Wild Orchids.
Verder nog een kleedje, strassteentjes, kant en lint gebruikt.


De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
antique linen
broken china
pumice stone
walnut stain
weathered wood
H2O blushing rose

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes

Gretha

24 opmerkingen:

Corrie zei

Hoi Gretha
Wauwww wat een schitterend kaartje,
super mooi kleurwerk zoals altijd;)
en prachtige details.
Liefs Corrie

Ans S. zei

Wat een prachtige kaart met een super leuke stempel, die heel mooi is ingekleurd.
Groetjes Ans

Thea zei

Wat een snoepie Gretha, ik kreeg deze week een nieuwsbrief met nieuwe kerststempels van Bild Malarna. Kan bijna niet wachten om er een paar aan mijn verzameling toe te voegen.

Fijn weekend,
groetjes Thea

Miranda Slagboom-de Groot zei

een heel mooi kaartje
groetjes miranda

Aartje zei

Gretha, wat een prachtige kaart in fantastische kleuren. De detailszijn prachtig.
Groeten Aartje

Diana zei

Wat een prachtig kaartje Gretha. Vind dit stempeltje (de hele nieuwe serie van Bildmalarna trouwens)zo ontzettend leuk.
Groetjes Diana

arjette zei

Wat een bjoetie weer Gretha!!!! Oooohhh ik zit elke keer weer te kwijlen bij je kleurwerk... zooo mooi!!!!
Fijn weekend!!!

gr. arjette.

corryskaart zei

hoi gretha
wat een geweldig mooie kaart,erg mooi ingekleurd en het stempeltje is zo leuk en lief,TOP!
groetjes van corry

Marlies zei

Een super schattige kaart Gretha! Hele leuke afbeelding en geweldig gekleurd! Ik zou willen dat ik jou talent had!
groetjes, Marlies

yvon zei

Wow, wat een schitterende kaart is dit zeg. Super afdrukje en zo mooi ingekleurd en dat papier vind ik ook geweldig.
Heel fijn weekend.
Groetjes, Yvon

Marijke zei

Echt Super Schattig!!!
Lieve kleurtjes en prachtig ingekleurd!!!Groetjes,
Marijke

Greet van Maurik zei

Mooie kaart Gretha, leuke frisse kleuren wordt je vrolijk van.
Verder wens ik je succes met het maken van de voorbeelden, voor de beurs in mechelen.
Prettig weekend,Greet

marian zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.Super!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes van marian

Unknown zei

wauwwwwww wat mooii en wat mooi ingekleurd complimentjes hoor en je kaart is top

Liefs Nellie

Erika zei

Wat een superschattig en mooi kaartje!

Groetjes Erika

chantal en sygrid zei

schitterende kaart gretha
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Trudy zei

Een prachtige kaart Gretha! Hele leuke stempel en geweldig gekleurd!
Groetjes Trudy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

het is weer een plaatje en weer fantastisch ingekleurd.

groetjes jolande

Patricia zei

Hoi Gretha, ik ben volger van je geworden. Wat een mooie kaarten maak je. Daar kan ik nog heel veel van leren. Maak pas sinds twee jaar kaarten en ben net een blog gestart. Kom je ook eens een kijkje nemen op mijn blog.
Groetjes, Patricia

Bernadet zei

Schitterend weer!!!!
En je inkleuren............... soooooo ontzettend gaaf!!

Anoniem zei

Deze kaart heb ik van dichtbij mogen bewonderen en hij is zo ontzettend lief! De kleurencombi is fris maar je kleurwerk is werkelijk super! Je hebt de haartjes anders ingekleurd dan dat je normaal doe en dit is zo mooi, alsof je ieder haartje afzonderlijk kan zien, gweldig!

Liefs Hélène

Carola zei

Hallo Gretha,

Wat een snoepie, helemaal te gek.
Echt helemaal mijn kleurtjes !
Ik verheug mij heel erg op de 15e,lekker een avondje distressen met jou.En nog een aantal andere natuurlijk.
Fijne zondag nog toegewenst
Veel liefs
Carola

anita01 zei

Zo lieffie Gretha, ochhhhh heerlijk ;o)

Warme groetjes,
Anita

Unknown zei

Hallo Gretha wat is dit een lief kaartje het stempeltje is echt zo cute ,mooie kleuren heb je gebruikt Prachtig.

Lieve groetjes Suze