zondag 26 juni 2011

You`re a wonderful friend


Hallo allemaal,
Het is al weer een aantal dagen geleden dat ik jullie weer een kaart van me heb laten zien, ben druk bezig met trainen voor de 4daagse die over 3 weken weer van start zal gaan.
Ik heb de laatste 2 dagen weer een flink stuk gewandeld, ruim 100 km weer afgelegd samen met mijn man.
Deze kaart had ik voor de laatste workshop gemaakt in Leerdam voor `t Hobby Hoekje de Linge.
De dames wilden graag eens een beertje inkleuren.
Het beertje is een stempel van Penny Black clearstamps `Eat Cake` die ook op dezelfde sheet staan als het beertje wat tegen de boom aangeleund zit, die ik aantal posten terug heb laten zien.
Ik heb hiervoor de distress weer gebruikt bij het inkleuren.
Het papier is van het prachtige Maja Design.
De vlinderrand heb ik met een combopons (dat is een hoek en een randpons) `Monarch butterfly` van Martha Stewart gemaakt.


Het afdrukje heb ik uitgestanst met een nestabilitie `Dahlia` en de rand met frayed burlap bewerkt met de blending tool, dit heb ik overigens met alle randen van het papier gedaan.
De tekst is een mini clearstamp van Kaisercraft  `Just because`.
De bloemen zijn gemaakt met behulp van 2 verschillende grootte bloemenponsen van Make Me `Daisy` en heb er een splitpennetje erdoor heen gedaan.
Verder met lint van Bo Bunny een strik gemaakt en in de rechterbovenhoek een strassteen geplakt.
De kleuren van de distress zijn:
frayed burlap
walnut stain
faded jeans
broken china
black soot
weathered wood
bundle sage
vintage photo
forest moss

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart.
Lieve groetjes
Gretha

31 opmerkingen:

Kim zei

Wat een mooi kaartje weer. Ik wil je alvast veel succes wensen met de 4-daagse van Nijmegen. Dat lijkt me een flinke klus.

Groetjes van Kim

GerJanne zei

hoi Gretha,

wat een leuk kaartje!! En wat mooi ingekleurd. Je hebt de kleuren zo mooi gekozen, Super.
En wat knap om de 4-daagse te lopen. Ik bewonder die mensen altijd! Succes met trainen!

GerJanne

Jeannette zei

Ohh, wat een heerlijk kaartje weer, Gretha! Ik ben een echte fan van jouw stijl hoor, je weet er steeds weer iets prachtigs van te maken.
Heel veel succes met de 4-daagse, ik neem mijn petje er voor af. ;)
Groetjes, Jeannette

Angela zei

Wat is tie weer LEUKKKKKKK Wat een schatje dat beertje!Je kaartje is helemaal superrrr!!
het is dat Leerdam niet naast de deur is anders kwam ik gezellig een keertje bij je workshoppen!

Succes met 4 daagse, knap hoor en dan al 100 kilometer geeofend!! Pffff!!hihihi
xxAngela

Anoniem zei

Wat een lief, schattig kaartje Gretha. Heel erg mooi.
groet Joke

Liesbeth zei

Hij is weer prachtig Gretha. beautifull kleurwerk
gr. Liesbeth

Wilma zei

Hallo Gretha,
Wat een LIEFFIE heb je weer gekleurd.....SUPER.
Enneh.....nu kom je over een tijdje in de buurt.....ga je de 4-daagse lopen ☺☺☺
Ik wens je heel veel succes met trainen en zeker ook met de 4-daagse.
Nog een fijne avond en liefs Wilma

Corrie zei

Wat een snoepie Gretha
succes met de voorbereidingen voor de 4-daagse
Groetjes Corrie

Yvonne zei

Hoi Gretha, je kaartje is weer een toppertje, vind het echt geweldig wat je allemaal maakt.
Knap hoor 100 km in twee dagen ik doe het je echt niet na!
groetjes Yvonne

*mieke* zei

Ontzettend mooi weer Gretha en je kleurwerk is als altijd weer uit de kunst!
Succes met de vierdaagse...ik heb echt bewondering voor je!
Groetjes Mieke

Aartje zei

Wat een prachtige kaart is dit.en wat past de tekststempel goed bij de stempel. Erg mooi gedaan.
Groeten Aartje

Creatiefhandje zei

Hoi Gretha,
helemaal super weer.....
succes met de vierdaagse alvast
gr esmee

CreaSjouk zei

Wat een lief afdrukje...
Je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt!

Heel veel succes met het oefenen voor de 4-daagse en natuurlijk wanneer het zover is!

Groetjes Sjoukje

Unknown zei

Wauww wat is het een schatje Gretha mooi van kleuren en wat een liefje dat beertje.
Succes met het trainen knap hoor.

lieve groetjes Suze

Carola zei

Hallo Gretha,

Wat schattige kaart heb je weer gemaakt, ik verwonder mij elke keer weer hoe prachtig de stempel is ingekleurd, helemaal super.

groetjes Carola

Chantal zei

hoi gretha, wat een prachtig en schattig kaartje! heel lief.... groetjes chantal

yvon zei

Mooie kaart Gretha en wat een leuke layout. Heerlijk, al die vlindertjes.
Groetjes, Yvon

Anke zei

Oooh wat prachtig weer.
liefs Tessa & Anke

Marlies zei

Wat een super schattige kaart heb je weer gemaakt en zo geweldig gekleurd! Succes met trainen!
groetjes, Marlies

arjette zei

Ooohh Gretha, deze is óók al weer zoooooooooo mooi!!!!! Geweldig kaartje weer!!!
Succes verder met je training voor de Avond-4-daagse!! Ik neem maar aan dat het het over Nijmegen hebt??? Wel heel leuk zeg!!!

gr. arjette.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lievie, heel mooi.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wow wat een prachrig kaartje heb je weer gemaakt.
En het beertje is ook zo lief!!!
Mooi Papier en het beertje weer zo mooi ingekleurd.
Succes met de 4 daagse,knap hoor.

Groetjes Jannie.

Unknown zei

ohhhh wat is die weer mooi en je kleuren toppie


succes met de vierdaagse

Liefs nellie

m@deliefjuh zei

sjogen wat heb je dat weer super mooi gekleurd. en prachtig aangekleed zo!

Cynthia zei

Wow wat een prachtige kaart en wat een mooie kleuren. Alvast heel veel succes met de vierdaagse.

Groetjes,

Cynthia

Trudy zei

Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Gretha.
Groetjes Trudy

Charlotte zei

Superleuk kaartje Gretha! Leuk afdrukje en weer geweldig ingekleurd! Keep up the good work!
Charlotte

Diana zei

super je kaart

groet diana

petra,s cards zei

echt in een woord schitterend!!!!! wat geweldig mooi ingekleurd!!!!
xx petra

stempelfreaks zei

wat een super kaartje heb je weer gemaakt. Succes alvast met de vierdaagse.
Groetjes Astrid & Larissa

Crea Astrid zei

Wat is je kaart mooi geworden en wat een schattig stempeltje zeg.

Groetjes Astrid.