zondag 21 november 2010

Merry Christmas

Hallo allemaal,
Voor deze schattige stempel van Penny Black `Egel a Thorny Affair` heb ik mijn voorraadje Distress inkt weer gepakt. Ik blijf het heerlijk vinden om hiermee te kleuren. Ik vond het papier van K and Company `Yuletide` wel goed bij de stempel passen, vooral het onderste gedeelte met al die hulsttakjes wat dan weer terug komt.
Voor de hulstblaadjes in het midden heb ik een randpons van Martha Stewart `Holly Leaves` gebruikt.
De tekst is een Magnolia stempel.
Verder heb ik een kleedje, ornamentjes, een bloem, lint en strassteentjes gebruikt om de kaart af te maken.
De kleuren distress inkt zijn:
Tattered rose
Aged mahogany
Black soot
Walnut stain
Baren door
Peeled paint
Forest moss

Ik wens iedereen een fijne zondag.
Lieve groetjes
Gretha

11 opmerkingen:

Liesbeth zei

Mooi kaartje is het weer Gretha, je kunt goed uit de voeten met de distress.
gr. Liesbeth

Trudy zei

Wow Gretha, wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt zeg!!
Groetjes van Trudy

Anoniem zei

Wow wat een super gaaf kaartje heb je weer gemaakt Gretha

Groetjes Jannie.

Corrie zei

Wauwwwww Gretha wat een prachtig kaartje,
schitterend die kleuren en je hebt weer een heel lief stempeltje gebruikt.
Liefs Corrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooi kaartje, het papier past inderdaad mooi bij je stempel en wat een lieverdje is dat.
groetjes jolande

stempelfreaks zei

Wat een super leuk stempeltj is dat zeg. Je kaart is erg mooi geworden. Wat prachtig ingekleurd ook.
Groetjes Astrid & Larissa

Anke zei

Wauw wat een leuk kaartje. Super leuke stempel.
Ik ben benieuwd naar je creatie met het blauw Bo Bunny papier.
liefs Tessa

celia zei

Schitterend is deze weer!!!!!

Jitske zei

mooi kaartje en een heel leuke stempel,
Groetjes Jitske

Gusta zei

je hebt weer super leuke kaarten gemaakt

groetjes Gusta

nicole zei

ik ga een beetje beginnen met distress inkt, dus ben blij dat je de kleuren heb genoemd :)
en je stempeltje is super lief hihi,
en je kaartje is heel leuk geworden!!!
groetjesssss