zaterdag 25 september 2010

Sarah met hondje

Hallo allemaal,
Even een totaal andere afdruk dan mijn vorige kaart die zo lekker winters was.
Deze kaart heb ik met een clearstamp van Sarah Kay gemaakt en ingekleurd met de Distress.
Het papier voor dit geheel is van Graphic45.
De kleur komt iets minder goed uit van het papier, wat ik wel jammer vind, ik kon het niet beter krijgen.
Ik heb met veel plezier aan deze kaart gewerkt, omdat deze stempel fijntjes is met inkleuren, wat toch wel mijn favoriet is.
Je ziet aan de boven en onderkant nog een klein stukje rand, wat ik gemaakt heb met de MS randpons `Doily lace`.
Ik heb voor het afdrukje een nestabilitie gebruikt. Ik weet helaas de naam hier niet meer van, maar het heeft zo`n fotorandje.
De bloemen heb ik weer uit een bloemenpons gehaald, die ik wel meer bij m`n andere kaarten heb gemaakt.
Dit zijn de kleuren van de Distress:
Tattered rose
Aged mahogany
Tea dye
Vintage photo
Black soot
Fired brick
Peeled paint
Shabby shutters
Pumice stone
Broken china
Antique linen
Zo een heel rijtje weer.

Lieve groetjes
Gretha

15 opmerkingen:

yvon zei

Prachtig mooi kaartje en geweldig mooi ingekleurd.
Groetjes, Yvon

Liesbeth zei

Echt heel mooi kaartje geworden!
Groetjes Liesbeth

Anke zei

Wat een mooi kaartje.
liefs Tessa

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wow Grethea, wat ontzettend mooi.

groetjes jolande

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje weer Gretha
Groetjes Corrie

Thea zei

Ontzettend mooi geworden! Mijn complimenten.
Groetjes Thea

m@deliefjuh zei

prachtig gemaakt weer!

Bernadet zei

ontzettend mooie kaart Gretha

Andrea zei

wow, wat ontzettend mooi gedaan
groetjes andrea

Anoniem zei

Wat een super mooi kaartje is dit Gretha.
En de stempels van Sarah Kay blijven lief en leuk.

Groetjes Jannie.

Trudy zei

Een prachtige kaart weer Gretha!! Super!
Groetjes Trudy

Erika zei

Een heel mooi kaartje weer Gretha!

Groetjes Erika

Unknown zei

Wat een lief kaartje Gretha, mooi gekleurd heel mooi dp papier een prachtig geheel.

groetjes Suze

Neline zei

Wat een lief kaartje!! Ik ben ook helemaal weg van Sarah Kay:)
groetjes
Neline

Marley zei

Prachtiggg kaartje!! ontzettend mooi papier xMarley