zaterdag 24 juli 2010

It`s your day.......

Hallo allemaal,
Deze feestnummers van Penny Black nemen een toost. Ik heb namenlijk de 4daagse weer voor de zevende keer volbracht. Ik heb 4 x 50km gewandeld. Ik had deze kaart nog liggen en ik vond het wel toepasselijk voor deze gelegenheid.
Ik heb een clearstamp van PB `Bubbly` gestempeld en ingekleurd met de kleurpotloden. Door de foto is de afbeelding niet zo goed te zien, jammer. Het geeft hoop ik wel een beeld van het totaalplaatje. Daaronder heb ik verschillende spelbinders gebruikt, namelijk een ronde nestabilitie glad en gegolfd en eentje van Nellie Snellen (gegolfd en opengewerkt).
Het papier is van Nana`s nursery. Ik heb daar ook de bloemen mee uitgeponst met 2 verschillende maten bloemenponsen van Make Me `Madelief`. De blaadjes zijn uit de pons van McGill Botanical Leaves gehaald.
De opengewerkte rand is de MSpons `Double Loops`.

Dit is de eerste dag van de 4daagse net voor Elst. Ik zit hier even uit te rusten aan de kant in het gras en wil weer net overeind komen.
Bedankt voor jullie ontzettend leuke en lieve reacties van mijn vorige kaarten, ik heb ze net zitten lezen. Een leuke thuiskomer.
Lieve groetjes
Gretha


10 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwww wat een prestatie Gretha, gefeliciteerd met het behalen van je kruisje.
Wat een prachtig en vrolijk kaartje heb je gemaakt, ik blijf ze geweldig leuk vinden die PB stempels.

Fijn weekend
Groetjes Corrie

Made by Jolanda zei

Wauw Gretha wat knap zeg.... gefeliciteerd hoor!

Liefs
Jolanda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Schitterende kaart en ik vind het ontzettend knap dat je meegelopen hebt, zeker met deze hitte, petje af.

groetjes jolande

nicole zei

wat knap van je!! wat een prestatie!!
en je kaartje vind ik top.
Nicole

* Üla * zei

Wauw wat een prestatie Gretha, gefeliciteerd en nog met deze hitte!!
Wat een mooi en vrolijk kaartje heb je weer gemaakt.Ik ben ook nog steeds de stempels van PB geweldig mooi vinden.
groetjes Ula

Bernadet zei

sooooo wat een geweldige prestatie Gretha!!
En je kaartje is idd wel heel toepasselijk ;)

Erika zei

Wat een prestatie Gretha, knap zeg!
En je kaartje is supermooi geworden.

Groetjes Erika

bep zei

Gefeliciteerddddddddddd super joh
grt bep

Jitske zei

Hoi Gretha,

ik heb vandaag ook een blog in elkaar geknutseld, wat een klus zeg!
En ben gelijk bij jou volger geworden, en heb je aan mijn blogs toegevoegd,
groetjes Jitske

marjon zei

heb je nog meer foto's van de vierdaagse, Greetje?

xx
liefs
Marjon