woensdag 11 november 2009

Kerst

Hallo allemaal, nu is er iets gebeurd waar ik verstand voor te kort kom, deze kaart is uit de winkel gestolen samen met een nostalgische scrapkaart die we voor de beurs in december wilden bewaren als voorbeeldkaarten. Degene die dit gedaan heeft zal het blijkbaar niet moeilijk vinden om deze kaart te versturen, nou ik zou geen gestolen kaart willen ontvangen!
Het papier is van Skinny Stripe Falala, de stempel is van Marianne Design Eline. De randpons is de `doily lace`van Martha Stewart. De openingen waar ik het lint doorheen geregen heb, heb ik gemaakt met een pons van Mcgill. De achtergrond is door de cuttlebug gehaald met de hulstmal.
De sterren zijn van Marianne clearstamps.
Fijne avond verder en bedankt voor jullie leuke reacties die ik mocht ontvangen voor mijn andere kaarten op mijn blog.

3 opmerkingen:

Erika zei

Jeetje Gretha... 't is toch wat dat zelfs de voorbeeldkaartjes niet meer veilig zijn. Niet te geloven zeg, maar... het is wel een supermooi kaartje hoor!

Groetjes Erika

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Gretha,
Het is toch te gek voor woorden dat zelfs je kaartjes niet meer veilig zijn voor, grijp graage handjes.
Liefs Corrie

Trudy zei

Je kaart is weer super mooi Gretha,
Ik heb het vanmorgen in de winkel gehoord,
Erg hoor dat de mensen de kaartjes meepikken.
Groetjes Van Trudy