vrijdag 16 oktober 2009

A very merry Christmas

Voor deze kaart heb ik papier gebruikt van Basic Grey de`Wassail`. De stempel is een clearstamp van Penny Black Christmas Critters. De tekst op papier heb ik een stukje uitgeknipt voordat ik hem uitgestansd heb met de Nestabilitie, de ondergrond heb ik met de mal `Classic Inverted Scalloped`gesneden. Zo ook de ronding met tekst, alleen heb ik hiervoor de kleinere gebruikt. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Bedankt voor het langskomen en een fijn weekend allemaal.

6 opmerkingen:

Anneke zei

Hoi Gretha ,
Wat een leuke, gezellige kaart is dit weer geworden.Top!

Groetjea Anneke

m@deliefjuh zei

wat een schatttje! erg leuk!

nicole zei

Hoi Gretha, ik ben via HJ hier terechtgekomen, maar ik ga je gelijk bij mijn favorieten zetten!! Wat een geweldige kaartjes maakje, heel inspirerend!

groetjes Nicole

Corrie zei

Ohhhh Gretha wat een snoepie weer,
en dat stempeltje..... wat een schatje
Groetjes Corrie

chantal zei

Wat een mooie kaart. Vind de stempel ook mooi.

grtz Chantal

Francis zei

Wat is tie geweeeeeldig! Top hoor!
De stipjes stempel komt trouwens van Crea Motions. De "echte" stipjes stempel komt van Sirius, maar daar is (denk ik) niet meer aan te komen...

Groetjes,
Francis